Siri

måndag, oktober 02, 2006

Planer för första rummet.

Mamma och pappa pratar med Siri om vad hon kan köpa när hon får eget rum, på väg till Maxi

P:Du kan köpa en lampa!
M: eller en matta!

S: Näää......en jåburgare!

M: En hamburgare? Jaa.....det kan du väl...

S: Åsså dippar jag! Dipp dipp*

S: ...sen cyklar jag, cyklar backen till dagis!*

S:....sen cyklar jag rutchkanan.

M: Näää, det går nog inte, då tror jag att du ramlar och slår dig.

S: Jaa...man måste åka jumpan...och hålla iiiii sig!

M: Precis.

S:....sen gungar jag!....sen går jag hem.


* dipp-dipp =dippa pommes i ketschup

4 Comments:

  • At 5:51 em, Anonymous Anonym said…

    ARGH min comment försvann.

    vad jag SA (och det här blir lite onödigt om min förra kommentar bestämmer sig för att dyka upp iallafall) var att jag har sett de perfekta tapeterna till siri...ljusrosa med döskallar på.

     
  • At 5:24 em, Blogger nenalique said…

    Åhhh vad sött! :D Var?

     
  • At 3:23 fm, Anonymous Anonym said…

    i min senaste inredningstidning...i shall check var den finns att köpa så kan du titta. jag pmar dig på efx. :)

     
  • At 9:45 fm, Anonymous Anonym said…

    hohooo! hon verkar verklien intresserad i att inreda sitt rum :)
    Hon verkar så go din lilla tjej.
    Dags för fika snart tycker jag!

     

Skicka en kommentar

<< Home